Spelen met woorden (klantgerichte communicatie)

Wat hoor je liever?

  • “U moet vóór 17 uur terugbellen” of “Als het u lukt om vóór 17 uur terug te bellen, zet ik de bestelling vandaag nog voor u in gang”?
  • “U kunt helaas maar uit twee kleuren kiezen” of “We leveren dit product in deze twee kleuren omdat we van die kleuren zeker weten dat die goed overkomen”?

Een paaTraining communicerenr woorden anders of een paar woorden meer kunnen een groot effect hebben. Bijvoorbeeld op de beleving van klantvriendelijkheid en op de verkoopresultaten. Cinnamon Training & Advies helpt daarbij met een training speciaal voor klantgerichte communicatie.

In de training “Spelen met woorden” leer je om je teksten handig te brengen, passend bij de klant en bij de situatie. Deze training is zowel geschikt voor schriftelijke als voor mondelinge communicatie.

Typisch Cinnamon Training & Advies:

  • Je oefent meteen in de training, theorie beperken we tot een minimum.
  • Je oefent met situaties uit jouw eigen werkomgeving.
  • Je voelt je veilig om te leren. Je hoeft geen trucjes te doen die niet bij jou passen, je mag jezelf blijven. Er is alle ruimte om te experimenteren.
  • Je krijgt training van een enthousiaste, betrokken en ervaren trainer!


Tip
: Wil je oefenen in echte situaties? Koppel dan coaching on the job aan de training. Je krijgt dan feedback op je gesprekstechnieken en je technieken worden verder verfijnd.