Lastige gesprekken – voor teamleden

Je ontkomt er niet aan als je werkt; soms zul je met anderen een lastig gesprek moeten voeren waar je tegenop ziet. Bijvoorbeeld als je een klant moet vertellen dat iets niet gelukt is. Of als je een lastig gesprek met een collega moet voeren: vertellen dat je je ergert aan een bepaalde gewoonte, of je leidinggevende vertellen dat je een klus niet op tijd klaar hebt. Je hebt er buikpijn van, want je wilt wel prettig kunnen samenwerken met je collega en je leidinggevende.

Cinnamon Training & Advies helpt je daarbij. In de trainingen van Cinnamon Training & Advies leer je om helder en effectief te zeggen wat je wilt zeggen. Zonder dat jij en de ander daarna niet meer door een deur kunnen. Ik leer je ook hoe je je handig kunt voorbereiden op een lastig gesprek met een collega. En als het nodig is, kijken we ook hoe je daarna verslag uitbrengt.

Veelgevraagde trainingen lastige gesprekken voor teamleden:lastige gesprekken

  • praten met power
  • feedback geven
  • nee = oké (assertiviteit)
  • klachten afhandelen
  • adviesgesprekken / verkoopgesprekken
  • klantgericht telefoneren
  • presentatietechnieken

Typisch Cinnamon Training & Advies:

  • Je past het geleerde meteen na de training toe. Dat komt omdat je oefenent met situaties uit jouw eigen werkomgeving.
  • Je voelt je veilig om te leren. Je hoeft geen trucjes te doen die niet bij jou passen, je mag jezelf blijven. Er is alle ruimte om te experimenteren.
  • Een training waarin wordt gelachen.
  • Training van een enthousiaste, betrokken en ervaren trainer!


Tip: 
Wil je feedback op hoe de gesprekken ná de training gaan? Kies dan voor een vervolg door middel van coaching on the job.