Training Lastige gesprekken

Een training van Cinnamon Training & Advies dè manier om te leren omgaan met diverse moeilijke gesprekken. Of het nou gaat om leren nee te zeggen, klachten af te handelen, beoordelingsgesprekken te voeren, of gewoon wat zelfverzekerder overkomen op je werk.

voor leidinggevenden

voor teamleden en collega’s

  • functioneringsgesprekken / beoordelingsgesprekken / evaluatiegesprekken
  • slechtnieuwsgesprekken
  • coachen en ondersteunen
  • delegeren
  • vergadertechnieken
  • praten met power
  • feedback geven
  • nee = oké  (assertiviteit)
  • klachten afhandelen
  • adviesgesprekken / verkoopgesprekken
  • klantgericht telefoneren
  • presentatietechnieken

 

Trainingen Lastige Gesprekken

In mijn trainingen leer ik je om helder en effectief te communiceren. Daar komt meer bij kijken dan alleen het krachtig herhalen van je boodschap. Daarom wordt ook ruimschoots aandacht besteed aan

  • de relatie met je gesprekspartner(s)
  • de voorbereiding
  • de nazorg
  • eventuele verslaglegging.

“De inhoud wordt … sterk geactualiseerd op de wens van de gebruiker”

“Vertrouwen door de manier waarop ze de training uitvoert”

“Veel praktische tips!”


Typisch Cinnamon Training & Advies:

  • Praktische toepasbaarheid, gerealiseerd door een grondige intake en op maat gemaakt oefenmateriaal
  • Een veilige leeromgeving waarin ruimte is voor ieder’s persoonlijkheid
  • Oog voor detail, humor en originaliteit
  • En natuurlijk een enthousiaste en ervaren trainer!


Tip: 
Wil je ervan verzekerd zijn dat het geleerde ook daadwerkelijk in de praktijk wordt gebruikt?
Laat dan de training volgen door coaching on the job.